REGULAMIN OBIEKTU HOSTLOOP
§ 1. PRZEDMIOT REGULAMINU
- Właścicielem i administratorem Apartamentów jest HOSTLOOP SP. Z O.O., NIP: 9542880172 z siedzibą przy ul.Św. Pawła 10 / LU1, 40-008 w Katowicach (zwana w dalszej części Regulaminu „Właścicielem” lub “Obiektem”).
- Regulamin Obiektu obowiązuje na terenie Apartamenty HOSTLOOP i dotyczy wszystkich osób w nim przebywających.
- Wynajmujący pokoje zwany jest w dalszej części regulaminu „Obiektem”, natomiast najemca pokoju „Gościem”
- Regulamin określa przedmiot świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Apartamentów i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie Karty Rezerwacji, jak również poprzez dokonanie czynności dorozumianych, w szczególności poprzez dokonanie rezerwacji i/albo zapłatę całej należności za pobyt w Apartamencie. Dokonując czynności wymienionych w zdaniu poprzednim, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
- Regulamin dostępny jest do wglądu na stronie internetowej www.hostloop.pl.
- Właściciel świadczy usługi noclegowe i inne zgodnie z profilem działalności, kategorią i standardem.
- Opis usług, w szczególności pokoi oraz cennik usług znajdują się na stronie internetowej obiektu www.hostloop.pl, a także na platformie booking.com.
- Apartament wynajmowany jest na doby hotelowe.
§ 2. DOBA HOTELOWA
- Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 w dniu przyjazdu do godziny 11.00 dnia następnego. Życzenie przedłużenia pobytu, Gość powinien zgłosić telefonicznie lub w korespondencji na booking / za pomocą chatu do godziny 22.00 dnia, poprzedzającego dzień zakończenia pobytu. Obiekt uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępności pokoi. Zatrzymanie pokoju po godzinie 11.00 bez poinformowania obsługi obiektu, jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku, kiedy Gość opuści pokój do godziny 15.00, naliczona zostanie opłata jednorazowa w wysokości 70 zł. W przypadku opuszczenia pokoju po godz. 15.00 zostanie naliczona opłata za pełną dobę zgodnie z bieżącą ceną oferowaną za konkretny standard pokoju.
- W przypadku braku uzgodnień z Obiektem o przedłużenie pobytu Obsługa Obiektu zastrzega sobie prawo do utylizacji rzeczy Gościa.
- Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy okres pobytu oraz w przypadku nieprzestrzegania Regulaminu oraz z innych uzasadnionych względów.
§ 3. REZERWACJA I MELDUNEK
- Rezerwacji można dokonać poprzez Internet, telefonicznie dzwoniąc do recepcji obiektu lub mailowo.
- Podstawą zawarcia umowy o usługi hotelowej jest rejestracja Gościa poprzez link w wiadomości e-mail, na podstawie paszportu, numeru PESEL, karty stałego pobytu, dowodu osobistego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, udostępnienie określonych w Karcie Rezerwacji danych osobowych oraz podpisanie wypełnionej Karty.
- Goście obiektu wyrażają zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych koniecznych do wykonania usługi hotelowej. Dane osobowe przetwarzane są przez Obiekt na zasadach określonych w obowiązujących przepisach prawa oraz polityce prywatności zamieszczonej w Ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, na stronie gov.pl. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne do zawarcia umowy na usługi najmu.
- Gość obiektu nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, także w czasie pobytu.
- Osoby odwiedzające Gości naszych apartamentów mogą przebywać na terenie obiektu w godzinach 7.00-22.00.
- Szczegółowe warunki dokonywania rezerwacji i anulacji pokoi są zawarte w potwierdzeniu rezerwacji.
- Obiekt zastrzega sobie prawo do pobrania opłaty za pobyt najpóźniej w dniu przyjazdu Gościa.
- W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania pobytu Obiekt nie zwraca opłaty za rozpoczętą dobę hotelową.
- Właścicielowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Obiektu w razie opóźnienia się Gościa z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność finansową za wszystkie dobra i usługi zamówione i/lub wykorzystane w trakcie pobytu. W przypadku braku płatności za te dobra lub usługi obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia gościa na podane przez Gościa dane w trakcie rezerwacji/pobytu.
- W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu Obiektu może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań Obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu Obiektu.
- Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin Obiektu, wyrządzając szkodę w mieniu lub Gości albo szkodę na osobie dotyczącej Gości, pracowników Obiektu lub innych osób w nim przebywających, albo też w inny sposób zakłócił spokój w Obiekcie bądź swoim zachowaniem stwarza ryzyko wyrządzenia takiej szkody.
- W przypadku rażącego naruszenia regulaminu przez Gościa bądź stanowienia zagrożenia na terenie obiektu, Obsługa obiektu zastrzega sobie możliwość wezwania/zawiadomienia służb porządkowych w postaci policji, straży pożarnej i innych organów państwowych.
- W przypadku wcześniejszego wyjazdu Gościa, opłata za niewykorzystane doby nie podlega zwrotowi.
- W wyjątkowych sytuacjach Wynajmujący zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji i zwrotu wpłaconych środków.
§ 4. CISZA NOCNA
- W Obiekcie obowiązuje cisza nocna w godzinach 22.00-6.00.
- Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Obsługa obiektu ma prawo do zastosowania rygoru o którym mowa w § 3 ust 13 w przypadku naruszeń ciszy nocnej.
§ 5. REGULACJE DOTYCZĄCE POBYTU ZWIERZĄT
- Na terenie obiektu, Zwierzęta mogą przebywać w apartamencie wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu i za dodatkową opłatą w wysokości 100 zł.
- Niezgłoszenie pobytu zwierząt, skutkuje nałożeniem na Gościa obiektu kary w wysokości 500 zł.
§ 6. FORMY PŁATNOŚCI
- Obiekt nie honoruje transakcji gotówkowych.
- Wszelkie opłaty związane z dokonaniem rezerwacji lub zakupieniem usług dodatkowych, gość winien uiścić poprzez dokonanie przelewu w formie tradycyjnej na rachunek bankowy obiektu, stronę internetową obiektu lub link do płatności natychmiastowej udostępniony na życzenie klienta.
- Płatności na stronie internetowej www.hostloop.pl oraz za pomocą linku płatności natychmiastowej, są obsługiwane przez spółkę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, posiadającą numer NIP: 779-23-08-495, o kapitale zakładowym w wysokości 7.789.000,00 złotych w całości opłaconym, krajowa instytucja płatnicza w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych, wpisana do rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012 (zwana dalej "PayU"). Nadzór nad wykonywaniem przez PayU działalności w zakresie usług płatniczych sprawuje Komisja Nadzoru Finansowego.
- Szczegóły przetwarzania płatności przez spółkę PayU znajdą Państwu pod linkiem Regulamin pojedynczej transakcji płatniczej PayU.
§ 7. POSTANOWIENIA DODATKOWE
- Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy odbioru - w imieniu Gościa - przesyłek, w tym przesyłek kurierskich, o ile wcześniej Obiekt nie wyraził zgody na ich odbiór i nie udzielono Obiektowi stosownego upoważnienia.
- Dzieci oraz osoby poniżej 18. roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie pod opieką osoby dorosłej, która ponosi pełną odpowiedzialność za ich zachowanie oraz bezpieczeństwo.
- Na życzenie Gości przebywających w Obiekcie w wybranych typach pokoi może być wstawiane dodatkowe wyposażenie, takie jak np. wyposażenie dla dzieci, wyposażenie dla zwierząt, zgodnie z aktualną ofertą i cennikiem Obiektu.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych Obiektu oraz mieniu innych gości powstałe z winy jego, odwiedzających go osób lub przebywających z nim zwierząt. Gość ponosi odpowiedzialność za rzeczywistą stratę oraz utracone korzyści Obiektu (np. za konieczność wyłączenia pokoi ze sprzedaży na czas usunięcia szkody). Obiekt zastrzega sobie prawo do indywidualnej (adekwatnej do standardu obiektu) wyceny zniszczeń w zależności od prac koniecznych do usunięcia szkody.
- Gość zobowiązuje się do korzystania z apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz nieprzenoszenia wyposażenia na zewnątrz.
- Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien ze względów bezpieczeństwa wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz sprawdzić zamknięcie drzwi.
- W przypadku zgubienia lub zabrania kluczy lub karty dostępu, Gość zostanie obciążony opłatą w wysokości [np. 100 zł].
- Obiekt ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-851 kodeksu cywilnego. Gość powinien zawiadomić obsługę obiektu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Odpowiedzialność Obiektu jest wyłączona w sytuacji, gdy szkoda wynikła z właściwości rzeczy wniesionej, wskutek siły wyższej lub też powstała z winy poszkodowanego lub osoby, która mu towarzyszyła lub go odwiedzała.
- Obiekt nie odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy osobiste pozostawione w apartamencie. Pozostawione przez Gościa dokumenty (w tym dowód osobisty lub paszport) Obiekt przechowa przez okres 14 dni od zawiadomienia Gościa, po tym czasie, w przypadku braku dyspozycji Gościa, dokumenty zostaną przekazane Policji.
- Na terenie Obiektu, w tym w pokojach i na balkonach, obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych. W przypadku naruszenia zakazu Gość zostanie obciążony karą w wysokości 500 zł.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest palenie dużej ilości świec w pokojach/apartamentach oraz używanie grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy komputerowych i telefonicznych.
- Na terenie Obiektu obowiązuje zakaz wnoszenia i przechowywania ładunków niebezpiecznych, broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
- Wybrane obszary ogólnodostępne Obiektu są monitorowane.
- W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie do obsługi obiektu w sposób telefoniczny, za pomocą chatu lub w wiadomości na wskazany adres e-mail, co umożliwi pracownikom reakcję i poprawę jakości świadczonych usług. Reklamacje dotyczące świadczonych przez Obiekt usług powinny być zgłoszone na adres e-mail office@hostloop.pl w ciągu 24H i zostaną rozpatrzone w przeciągu 14 dni od dnia ich otrzymania przez Obiekt.
- Obiekt zastrzega sobie formy kontaktu, tylko poprzez następujące kanały komunikacji: kontakt telefoniczny bezpośrednio pod numerem +48 45 158 71 71, kontakt przez pocztę na adres office@hostloop.pl, kontakt poprzez chat na platformie Booking.com.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
HOSTLOOP APARTMENTS FACILITY REGULATIONS
§ 1. SUBJECT OF THE REGULATIONS
- The owner and administrator of the Apartments is HOSTLOOP Sp. z o.o.,VAT Number: 9542880172 with its registered office at ul. Św. Pawła 10 / LU1, 40‑008 Katowice (hereinafter referred to as the “Owner” or the “Facility”).
- These Facility Regulations apply on the premises of HOSTLOOP Apartments and concern all persons staying therein.
- The party renting rooms is referred to herein as the “Facility”, and the tenant of a room is referred to as the “Guest”.
- The Regulations define the scope of services provided, responsibilities and stay on the premises of the Apartments, and form an integral part of the contract concluded by signing the Reservation Card, as well as by implied actions, in particular through making a reservation and/or payment of the full amount for the stay in the Apartment. By performing the activities specified in the previous sentence, the Guest confirms that they have read and accept the terms of the Regulations.
- The Regulations are available for viewing on the website www.hostloop.pl.
- The Owner provides accommodation and other services in accordance with its business profile, category and standard.
- The description of services, in particular rooms and the price list of services, can be found on the website of the Facility (www.hostloop.pl), and also on the booking.com platform.
- The Apartment is rented on a hotel‑day basis.
§ 2. HOTEL DAY
- The hotel day runs from 15:00 on the day of arrival until 11:00 of the next day.
If the Guest wishes to extend the stay, they must notify the Facility by phone or via booking correspondence / chat by 22:00 on the day preceding the departure day. The Facility will accommodate the extension request subject to room availability.
Occupying the room after 11:00 without notifying the Facility is treated as an extended stay. If the Guest leaves the room by 15:00, a one‑time charge of PLN 70 will be applied. If the room is vacated after 15:00, a fee for a full day will be charged according to the current price offered for the specific room standard. - If no agreement with the Facility regarding extension of stay has been made, the Facility reserves the right to dispose of the Guest’s belongings.
- The Facility reserves the right to refuse to extend the Guest’s stay if full payment for the current stay has not been made in advance, or if the Regulations have not been observed, or for other justified reasons.
§ 3. RESERVATION AND CHECK‑IN
- Reservations may be made via the Internet, by phone calling the reception of the Facility, or by e‑mail.
- The basis for the accommodation services contract is the Guest’s registration via a link in an e‑mail, on the basis of a passport, number PESEL, permanent residence card or national identity card of a European Union Member State, providing the personal data specified in the Reservation Card, and signing the completed Card.
- Guests of the Facility consent to the processing of their personal data necessary for the performance of the accommodation service. Personal data are processed by the Facility in accordance with applicable law and the privacy policy published in the Act of 10 May 2018 on personal data protection, on the gov.pl website. Providing data is voluntary, but necessary to conclude the accommodation services contract.
- The Guest may not transfer the room to third parties, even during the stay.
- Persons visiting Guests in our apartments may stay on the premises of the Facility between 07:00 and 22:00.
- Detailed terms of making and cancelling room reservations are included in the reservation confirmation.
- The Facility reserves the right to collect payment for the stay no later than on the day of the Guest’s arrival.
- If the Guest cancels the stay during its course, the Facility does not refund the fee for the commenced hotel day.
- The Owner has the statutory lien on items brought into the Facility by the Guest in case of delay in payment by the Guest for the stay or non‑payment of charges for provided services.
- The Guest bears full financial responsibility for all goods and services ordered and/or used during the stay. In case of non‑payment for such goods or services, the Facility reserves the right to charge the Guest based on the details provided during reservation/stay.
- In the event of a breach of the Regulations by the Guest, the Facility may refuse further service to the person who violates them. Such person is obliged to immediately comply with the Facility’s requests, settle payment for services already provided, pay for any damage or destruction caused and vacate the Facility’s premises.
- The Facility may refuse to admit a Guest who during a previous stay grossly violated the Regulations, caused damage to the Facility or other Guests’ property or persons, disrupted other Guests’ peace, or whose behavior poses a risk of such damage.
- In the event of a gross violation of the rules by the Guest or posing a threat on the premises, the Facility Management reserves the right to call/notify law enforcement agencies, such as the police, fire department, and other state authorities.
- In case the Guest departs earlier than planned, the fee for unused days is non‑refundable.
- In exceptional situations the Owner reserves the right to cancel a reservation and refund the amount paid.
§ 4. QUIET HOURS
- Quiet hours apply in the Facility from 22:00 to 06:00.
- The behavior of Guests and persons using the Facility’s services must not disturb the peaceful stay of other Guests. The Facility’s staff have the right to apply the measures described in § 3 point 13 in case of violations of quiet hours.
§ 5. REGULATIONS FOR THE STAY OF ANIMALS
- Animals may stay in the apartment only after prior arrangement and for an additional fee of PLN 100.
- Failure to notify the presence of animals will result in a penalty of PLN 500 for the Guest.
§ 6. FORMS OF PAYMENT
- The Facility does not accept cash transactions.
- All payments related to making a reservation or purchasing additional services must be made by means of a traditional bank transfer to the Facility’s bank account, via the Facility’s website, or via an instant‑payment link provided at the Guest’s request.
- Payments on the website www.hostloop.pl and via the instant payment link are processed by PayU S.A., headquartered at ul. Grunwaldzka 186, 60‑166 Poznań, entered into the register of entrepreneurs maintained by the District Court Poznań — Nowe Miasto and Wilda in Poznań, 8th Commercial Division of the National Court Register under number 0000274399, tax ID (NIP) 779‑23‑08‑495, share capital PLN 7,789,000, fully paid, national payment institution within the meaning of the Act of 19 August 2011 on payment services, entered in the register of payment services under number IP1/2012 (hereinafter “PayU”). Supervision over PayU’s payment services activities is exercised by the Financial Supervision Commission (Komisja Nadzoru Finansowego).
- Details of payment processing by PayU can be found under the “Terms & Conditions for a Single Payment Transaction” of PayU.
§ 7. ADDITIONAL PROVISIONS
- The Facility reserves the right to refuse acceptance—on behalf of the Guest—of shipments, including courier parcels, unless the Facility has previously given consent for their receipt and has been given appropriate authorization.
- Children and persons under the age of 18 may stay on the Facility’s premises only under the supervision of an adult who bears full responsibility for their behaviour and safety.
- On the Guest’s request, additional equipment may be placed in selected room types—e.g., equipment for children, equipment for animals—according to the Facility’s current offer and price list.
- The Guest bears full material liability for any damage or destruction of items, equipment and technical devices of the Facility or property of other Guests caused by the Guest, his/her visitors or animals staying with them. The Guest is liable for actual loss and lost profits of the Facility (e.g., due to rooms being removed from sale for the time needed to repair damage). The Facility reserves the right to individually (in proportion to the standard of the Facility) assess the cost of damage depending on the work needed to remedy the damage.
- The Guest undertakes to use the apartment in accordance with its intended purpose and not to transfer the equipment outside.
- Each time the Guest leaves the room, for safety reasons they should switch off the TV, turn off the lights, close the taps and check the door is locked.
- In case of loss or removal of keys or access card, the Guest will be charged a fee of [e.g., PLN 100].
- The Facility is liable for loss or damage of items brought in by persons using its services within the limits specified in Articles 846‑851 of the Polish Civil Code. The Guest should notify the Facility staff of the occurrence of damage without undue delay after its discovery. The Facility’s liability is excluded if the damage resulted from the nature of the item brought in, due to force majeure or was caused by the fault of the injured party or a person accompanying or visiting them.
- The Facility is not responsible for loss or damage of money, securities, valuables or items of scientific or artistic value.
- The Facility does not bear responsibility for personal items left in the apartment. Documents left by the Guest (including ID card or passport) will be kept by the Facility for 14 days from the Guest’s notification, after which, if the Guest gives no instructions, they will be handed over to the Police.
- Smoking of tobacco products and electronic cigarettes is completely prohibited within the Facility, including rooms and balconies. In the event of violation of the ban, the Guest will be charged a penalty of PLN 500.
- For fire‑safety reasons it is forbidden to burn a large number of candles in the rooms/apartments and to use heaters, irons and other electrical appliances that are not part of the room’s equipment. This does not apply to chargers and power supplies for computers and telephones.
- It is forbidden to bring in or store dangerous goods, weapons, ammunition, flammable, explosive or illuminating materials in the Facility.
- Selected public areas of the Facility are monitored by CCTV.
- If the Guest has complaints regarding the quality of services, they should report them immediately to the Facility staff by phone, via chat or by message to the designated e‑mail address, enabling the employees to respond and improve service quality. Claims concerning the services provided by the Facility should be submitted to e‑mail office@hostloop.pl
within 24 hours and will be dealt with within 14 days of receipt by the Facility. - The Facility reserves the forms of contact only by the following communication channels: direct telephone contact at +48 45 158 71 71, e‑mail at office@hostloop.pl, or chat via the Booking.com platform.
- In matters not regulated by these Regulations, the provisions of the Civil Code apply.